Ο Άγιος Βασίλης Μου 2
Ο Τιμ Άλεν επιστρέφει στη συγκινητική αυτή συνέχεια ως επιτυχημένος Άι Βασίλης για οκτώ χρόνια. Τώρα, όμως, αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση. Αν δεν έχει παντρευτεί μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, θα χάσει τη θέση του Άι Βασίλη.
Ο Τιμ Άλεν πρωταγωνιστεί ξανά στο Ο Άγιος Βασίλης Μου 2, στην ξεκαρδιστική συνέχεια της αγαπημένης χριστουγεννιάτικης ταινίας όλων. Ο Σκοτ Κάλβιν (Τιμ Άλεν) υποδύεται τον Άι Βασίλη εδώ και οκτώ χρόνια και τα πιστά ξωτικά του θεωρούν ότι είναι ο καλύτερος που έχει υπάρξει. Έχει, όμως, προβλήματα. Ο γιος του, Τσάρλι, καταχωρήθηκε στη λίστα των «άτακτων» και αν ο Σκοτ δεν έχει παντρευτεί μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων - δηλαδή μόλις σε ένα μήνα - θα χάσει για πάντα τη θέση του Άι Βασίλη. Αγκαλιάζοντας τα Χριστούγεννα και τη μαγεία της οικογένειας με ζεστασιά και κέφι, η ταινία Ο Άγιος Βασίλης Μου 2 αποτελεί μια χριστουγεννιάτικη απόλαυση για όλους.