Ο Άγιος Βασίλης μου 3
Ο Σκοτ Κάλβιν προσκαλεί τα πεθερικά του για να γιορτάσουν μαζί τα Χριστούγεννα, αλλά οι γιορτές βυθίζονται στο χάος όταν ο Τζακ Φροστ παγώνει τα Χριστούγεννα. Αν ο Σκοτ δεν προλάβει να πάρει πίσω τη δουλειά του, όλοι στον κόσμο θα ζήσουν πολύ παγωμένα Χριστούγεννα!
Ο Τιμ Άλεν φοράει ξανά τη φαρδιά, κόκκινη στολή του για ακόμη περισσότερες περιπέτειες και γέλιο στην ταινία «Ο Άγιος Βασίλης Μου 3». Με τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν, ο Σκοτ Κάλβιν καλεί τα πεθερικά του (Αν Μάργκρετ, Άλαν Άρκιν) για να γιορτάσουν μαζί. Οι γιορτές, όμως, βυθίζονται στο χάος όταν ο Σκοτ ανακαλύπτει έναν τρόπο να γλιτώσει από την «υποχρέωσή» του, ενώ ο άτακτος Τζακ Φροστ (Μάρτιν Σορτ) βάζει τον αρχηγό των Χριστουγέννων στο ψυγείο! Αν ο Σκοτ δεν προλάβει να ανακτήσει τη θέση του Άγιου Βασίλη, όλοι στον κόσμο θα ζήσουν πολύ παγωμένα Χριστούγεννα! Ετοιμαστείτε για νέες συγκινήσεις, καθώς ο αγαπημένος σας, διστακτικός Άγιος Βασίλης αντιμετωπίζει τον πιο ανατριχιαστικό του κίνδυνο.