Οι Γκριν στην Μεγαλούπολη - Η Ταινία: Διακοπές στο Διάστημα
Ο λάτρης της περιπέτειας Κρίκετ Γκριν ξεγελά την οικογένειά του απ' την επαρχία για να κάνει ταξίδι "με το αυτοκίνητο" στο διάστημα, το οποίο καταλήγει να βάλει σε κίνδυνο όλη τη Μεγαλούπολη.