Η Ζούγκλα
Όταν μια ομάδα μαλλιαρών φίλων δραπετεύει από τον ζωολογικό κήπο, πρέπει να συνεργαστούν για να επιβιώσουν στη μεγαλύτερη και πιο τρελή ζούγκλα απ' όλες... τη Νέα Υόρκη.
Όταν μια ομάδα μαλλιαρών φίλων δραπετεύει από τον ζωολογικό κήπο της πόλης, ανακαλύπτουν ότι η Νέα Υόρκη είναι η μεγαλύτερη, πιο τρελή ζούγκλα από όλες. Τώρα, αντιμέτωποι με ένα νέο ταξίδι και την πρόκληση της ζωής τους, πρέπει να συνεργαστούν, προκειμένου να επιβιώσουν στον έξω κόσμο.