Το Ασχημόπαπο (Έγχρωμο)
Ένα παπάκι που το αποφεύγει η οικογένειά του και δεν γίνεται αποδεκτό από τα άλλα πουλιά και ζώα, επειδή είναι διαφορετικό. Τελικά μια μητέρα κύκνος το υιοθετεί ως ένα από τα μικρά της.