Τρεις Τυφλοί Ποντικοφύλακες
Οι Τρεις Ποντικοφύλακες συνεργάζονται για να βρουν διαφορετικούς τρόπους να αποφύγουν τις παγίδες που τους στήνει ο Κατ.
Προσπαθώντας να επιβιώσουν, οι Τρεις Ποντικοφύλακες νικούν συνεχώς τον Κάπτεν Κατ. Ενώ τους καταδιώκει, τα ποντίκια μπλέκονται σε μια συλλογή από μπουκάλια που αυξάνουν τον αριθμό τους, μπερδεύοντας τον Κάπτεν Κατ και αναγκάζοντας τον να πιαστεί στις δικές του παγίδες.