Κινούμενα σχέδια, Αθλητικά
Στη συνέχεια της ιστορίας του Λαγού και της Χελώνας, ο Μαξ ο Λαγός και ο Τόμπι η Χελώνα αγωνίζονται ξανά, αυτήν τη φορά αταίριαστοι στο ρινγκ πυγμαχίας.
Ο Μαξ ο Λαγός και ο Τόμπι η Χελώνα είναι αντίπαλοι σε έναν αγώνα πυγμαχίας. Ο Μαξ απογοητεύεται όταν ο Τόμπι αποσύρεται στο καβούκι του κατά τη διάρκεια του αγώνα, οπότε προσπαθεί να κλέψει ρίχνοντας πυροτεχνήματα στο καβούκι του Τόμπι. Το σχέδιο γυρίζει μπούμερανγκ όταν τα πυροτεχνήματα βοηθούν τον Τόμπι να νικήσει. Πρόκειται για τη συνέχεια της ιστορίας του Λαγού και της Χελώνας.