T R Y
Το T R Y καθρεφτίζει την πραγματικότητα, δείχνοντας τη ζωή από διάφορες γωνίες. Δείτε τον εαυτό σας στις ιστορίες φιλίας και ενηλικίωσης. Αναγνωρίστε το ταξίδι σας, ανακαλύψτε νέες προοπτικές. Η ταινία καλεί σε διάλογο για τη σύνδεση, την ωριμότητα και την αυτογνωσία.
Το T R Y είναι μια ταινία που καθρεφτίζει την πραγματικότητα από διάφορες γωνίες, όπως η ίδια η ζωή. Δείτε τον εαυτό σας να καθρεφτίζεται σε αυτές τις γωνίες. Το κοινό ταυτίζεται με αυτή την ταινία, καθώς βρίσκει πτυχές της ζωής του που γνωρίζει ήδη, αλλά και καινούργιες. Η ταινία καλεί σε έναν ποικίλο και εμπλουτισμένο διάλογο για τη φιλία, την ωριμότητα και την αυτογνωσία.