El ciclo Dreyer
Μαδρίτη, δεκαετία του ’60. Ο Κάρλος, φοιτητής Νομικής, διευθύνει μια κινηματογραφική λέσχη αφιερωμένη στον Ντράγιερ, όπου ξεδιπλώνονται ρομαντικές εντάσεις. Η φίλη του Έλενα, ο ιδεαλιστής ιερέας Σάντι και η Χούλια, κρυφά ερωτευμένη μαζί του, δοκιμάζουν τις πεποιθήσεις τους για την αγάπη, την πίστη και την ταυτότητα, σε μια Ισπανία που αλλάζει.