When a Dream Comes True
Ο Εντ, κοντά στα 40, συνειδητοποιεί πριν τον γάμο του ότι η ζωή του δεν προχωρά όπως είχε σχεδιάσει. Μια κρίση ταυτότητας τον οδηγεί να εγκαταλείψει τα πάντα και να προσπαθήσει να πραγματοποιήσει το παιδικό του όνειρο, το αμερικανικό όνειρο, ρισκάροντας να χάσει τη μνηστή του, καταστρέφοντας την επιχείρησή του και την υπόληψή του.