Tenderness
Τέσσερις νεαροί ενήλικες πλοηγούνται στο δύσβατο μονοπάτι της ενηλικίωσης, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις που αποκαλύπτουν την ευαλωτότητά τους. Σε στιγμές κρίσης, αναγκάζονται να εκφράσουν αληθινή τρυφερότητα και να δοκιμάσουν τα όρια των σχέσεων και της συναισθηματικής τους αντοχής.