Dinosaurs: The True Story
Σε έναν κόσμο όπου οι δεινόσαυροι επιβίωσαν, εξελίχθηκαν και έφτασαν μέχρι το φεγγάρι, ένας γιγάντιος αστεροειδής κατευθύνεται προς τη Γη. Η JASA (Ιουρασική Υπηρεσία Αεροναυπηγικής και Διαστήματος) αναλαμβάνει δράση για να αποτρέψει την καταστροφή.