To Plant a Flag
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την προσσελήνωση του 1969, η NASA έστειλε μια ομάδα αστροναυτών στα σεληνιακά τοπία της Ισλανδίας. Η υψηλής τεχνολογίας εκπαιδευτική αποστολή τους σύντομα φανερώνει τα εμπόδια που μπορεί να προκύψουν όταν έρθει κανείς αντιμέτωπος με έναν Ισλανδό εκτροφέα προβάτων.