Nino De Fuego, El
Ο Αλέιξο Παζ, γνωστός ως «Boy from the Blaze», επιβιώνει από ένα τραγικό ατύχημα και η ζωή του διαλύεται. Παλεύοντας με τον πόνο και τον θυμό, βρίσκει παρηγοριά στη συγγραφή τραγουδιών. Με την υποστήριξη ενός φίλου και της μητέρας του, αποφασίζει να δώσει παράσταση, αντιμετωπίζοντας τους φόβους του και βρίσκοντας ελπίδα.