Ντοκιμαντέρ για τον μουσικό Σίλβιο Φερνάντεθ, θρύλο στη Σεβίλλη και είδωλο στην Ισπανία. Με πέντε άλμπουμ με επιτυχίες από τις δεκαετίες '50 και '60, ροκ και ιταλική μουσική, ο Σίλβιο ψυχαγωγεί το κοινό του με τη φωνή του και το στιλ του. Προβάλλεται ανεξερεύνητο υλικό και η ζωή του σε Τριάνα, Μαρμπέγια, Λεμπρίχα και Άμστερνταμ.