Ο Πλούτο Διασώστης
Ο Πλούτο είναι ένας σκύλος διάσωσης στον παγωμένο βορρά. Όταν μπλέκεται με ένα μωρό φώκια, φαίνεται ότι αυτός θα χρειαστεί διάσωση.
Ο σκύλος διάσωσης Πλούτο ξεκινά την καθημερινή του περιπολία, όταν συναντά ένα μωρό φώκια. Το μωρό φώκια, θέλοντας να παίξει, κλέβει το βαρελάκι πρώτων βοηθειών του Πλούτο και, όταν ο Πλούτο το κυνηγά, καταλήγει να χρειάζεται αυτός διάσωση.