Ο Πλούτο και το Κόκκαλο
Οι προσπάθειες του Πλούτο να ξεθάψει ένα κόκκαλο παρεμποδίζονται από την αλλεργία του στο περδικάκι κι από έναν τυφλοπόντικα που χρησιμοποιεί το κόκκαλο για να στηρίξει το λαγούμι του. Στη διάρκεια του καυγά τους, ο τυφλοπόντικας καταλήγει να αποκτήσει κι αυτός αλλεργία στο περδικάκι.