True Heroes of Jamestown
Ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που ερευνά την άφιξη των πρώτων Πολωνών αποίκων στην Αμερική και τον ρόλο τους στην αποικία Τζέιμσταουν. Μέσα από ιστορική τεκμηρίωση και απομυθοποίηση, ξεχωρίζει την αλήθεια από τον θρύλο, φωτίζοντας μια σχεδόν άγνωστη πτυχή της αμερικανικής ιστορίας.