Θέση Άμυνας
Η ταινία "Θέση Άμυνας" της Disney είναι ένα δράμα εμπνευσμένο από την καθηλωτική ιστορία του Ρέι ΜακEλράθμπεϊ, ενός νεαρού άνδρα που αντιμετωπίζει μια σειρά από δύσκολες καταστάσεις, του οποίου η αφοσίωση και η επιμονή τον βοηθούν να θριαμβεύσει παρά τις επαναλαμβανόμενες αντιξοότητες. Με τη βοήθεια των συμπαικτών του και της κοινότητας του Κλέμσον επιτυγχάνει στο γήπεδο, ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνει και φροντίζει τον 11χρονο αδελφό του Φαχμάρ.