A Runner
Ένας έφηβος παλεύει με τις πιέσεις της ζωής και της οικογένειας. Για να ξεφύγει, τρέχει κάθε βράδυ, μέχρι που μια νύχτα συναντά μια φιγούρα που του φαίνεται γνώριμη.