Homebird
Ο Κόνορ επιστρέφει στη γενέτειρά του, αφού παράτησε το πανεπιστήμιο, μήνες μετά την ξαφνική του φυγή. Η συνάντησή του με τον πατέρα του στην παραλία της πόλης είναι γεμάτη ένταση. Ο συναισθηματικά κλειστός πατέρας του πασχίζει να επανασυνδεθεί με τον αποξενωμένο γιο του.
Αφού παράτησε τις σπουδές του κι έφυγε ξαφνικά πριν από μήνες, ο Κόνορ επιστρέφει στη γενέτειρά του. Η συνάντησή του με τον πατέρα του στην παραλία είναι γεμάτη ένταση. Με φόντο τις ακτές της Βόρειας Ιρλανδίας, η ταινία εξερευνά τη σχέση ενός συναισθηματικά κλειστού πατέρα που παλεύει να επανασυνδεθεί με τον αποξενωμένο, γκέι γιο του, και ενός γιου που μαθαίνει να συγχωρεί.