Τελευταία Λήψη: Η Ιστορία της Χαλίνα
Το 2021, το ψεύτικο όπλο του Άλεκ Μπάλντουιν εκπυρσοκρότησε στα γυρίσματα της ταινίας «RUST», σκοτώνοντας την εικονολήπτρια Χαλίνα Χάτσινς. Το «Τελευταία Λήψη: Η Ιστορία της Χαλίνα» μεταφέρει τους τηλεθεατές στην ημέρα εκείνη και τα επακόλουθά της μέσα από προσωπικές μαρτυρίες των ατόμων που βρίσκονταν εκεί.