Η Απαγωγή
Ένας αγχωμένος έφηβος εξωγήινος στο κέντρο ελέγχου ενός διαστημόπλοιου πρέπει να προσπαθήσει να απαγάγει έναν αγρότη που κοιμάται, κάτω από το αυστηρό βλέμμα του εκπαιδευτή του.
Όταν ένας έφηβος εξωγήινος με υπερβολική αυτοπεποίθηση βρίσκεται πίσω από τα χειριστήρια ενός διαστημόπλοιου, πρέπει να προσπαθήσει να απαγάγει έναν αγρότη που κοιμάται κάτω από το άγρυπνο βλέμμα ενός επικριτικού εκπαιδευτή. Αλλά η απαγωγή ανθρώπων απαιτεί ακρίβεια και ευγενικό άγγιγμα, και μετά από κάποια παραστρατήματα είναι οδυνηρά ξεκάθαρο γιατί περισσότεροι άνθρωποι δεν χάνονται κάθε χρόνο.