Το 2016, ο παρατηρητής πουλιών Άρτζαν Ντβάρσουις ξεκίνησε μια τολμηρή αποστολή: να δει περισσότερα είδη πουλιών σε έναν χρόνο από οποιονδήποτε άλλον. Η ταινία παρακολουθεί το ταξίδι του σε σαράντα χώρες, μέσα από απομακρυσμένα δάση και καυτές ερήμους, σε έναν αγώνα δρόμου για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ.