Μια εκπομπή με άγρια ζωή και περιπέτεια. Ακολουθήστε τις περιπέτειες ενός νεαρού εξερευνητή καθώς ταξιδεύει στον κόσμο για να τραβήξει απίστευτες σκηνές με άγρια ζώα.
Μια εκπομπή με άγρια ζωή και περιπέτεια. Ακολουθήστε τις περιπέτειες του Μπέρτι Γκρέγκορι, ενός νεαρού εξερευνητή του National Geographic καθώς ταξιδεύει στον κόσμο για να τραβήξει απίστευτες σκηνές με άγρια ζώα. Με έναν συνδυασμό αριστοτεχνίας, ικανότητας να επιβιώνει μυστικά στο άγριο περιβάλλον και απίστευτη επιμονή, αυτός κι η ομάδα του προσπαθούν να ξεπεράσουν τις προκλήσεις και τους κινδύνους, και να φτάσουν όσο πιο κοντά γίνεται στην άγρια ζωή με τους δικούς της όρους.