Wonder Man
Ο επίδοξος ηθοποιός του Χόλιγουντ, Σάιμον Γουίλιαμς, κάνει ό,τι μπορεί για να ανελιχθεί επαγγελματικά. Σε μια τυχαία συνάντηση με τον βετεράνο ηθοποιό Τρέβορ Σλάτερι, μαθαίνει ότι ο θρυλικός σκηνοθέτης Βον Κόβακ σκοπεύει να επανεκδώσει την ταινία ηπερηρώων "Wonder Man". Οι δυο ηθοποιοί, σε διαμετρικά αντίθετη φάση ζωής, πασχίζουν να πάρουν κάποιον ρόλο σ' αυτήν την ταινία που θα τους αλλάξει τη ζωή, ενώ οι θεατές ρίχνουν μια κρυφή ματιά στα παρασκήνια της βιομηχανίας θεάματος.