IWÁJÚ: ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Γυρισμένο σε τρεις ηπείρους, το «Iwájú: Μια Ματιά στην Πόλη του Αύριο» αφηγείται την ιστορία των ιδρυτών της παναφρικανικής εταιρείας κόμικς Kugali, οι οποίοι έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα δημιουργώντας μια πρωτότυπη σειρά ανιμέισον με τη Walt Disney Animation Studios. Από το ABC News Studios και τη Walt Disney Animation Studios.
Ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε σε τρεις ηπείρους, το «Iwájú: Μια Ματιά στην Πόλη του Αύριο» αφηγείται την ιστορία των ιδρυτών της παναφρικανικής εταιρείας κόμικς Kugali, οι οποίοι έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα δημιουργώντας μια πρωτότυπη σειρά ανιμέισον με τη Walt Disney Animation Studios. Δημιούργημα της ομάδας του ABC News Studios και της Walt Disney Animation Studios που σας παρουσίασε το «Στο Άγνωστο να' ρθω: Δημιουργώντας το Ψυχρά κι Ανάποδα 2», το ντοκιμαντέρ δείχνει ότι όλα είναι εφικτά όταν το ταλέντο συναντήσει την κατάλληλη ευκαιρία.