Οικογένεια Πράουντ: Δυνατά και περήφανα
Ακολουθήστε την Πένι Πράουντ στην πιο συναρπαστική, περιπετειώδη και ανατρεπτική σεζόν του "Οικογένεια Πράουντ: Δυνατά και Περήφανα" που έχει γίνει ποτέ.
Μετά από ένα γεγονός που αλλάζει εντελώς τις ισορροπίες για την οικογένεια Πράουντ, η σειρά "Οικογένεια Πράουντ: Δυνατά και Περήφανα" επανέρχεται με την πιο ανατρεπτική σεζόν της μέχρι σήμερα. Η Πένι Πράουντ μπαίνει σε απίθανες περιπέτειες που δοκιμάζουν το θάρρος και την ταυτότητά της. Μέσα από πολλές συναρπαστικές και απίθανες ανατροπές, η οικογένεια Πράουντ αντιμετωπίζει κάθε εμπόδιο με θάρρος αποδεικνύοντας ότι, όσες δυσκολίες και αν υπάρχουν, έχουν μεγαλύτερη δύναμη όταν παραμένουν ενωμένοι.