Ένα νεαρό αγόρι, ο Άλφρεντ, αργοπεθαίνει, αλλά βρίσκει καταφύγιο από τα προβλήματά του όταν ο Ένζο, ο εκκεντρικός επιστάτης του νοσοκομείου, του λέει για τον Χίλιουμ, έναν μαγικό φανταστικό κόσμο. Ο Άλφρεντ ξαναβρίσκει τη χαρά και την ευτυχία στη ζωή του.