Everybody Happy
Ο επιτυχημένος κωμικός Ραλφ Χαρτμαν δίνει μάχη με τον αμείλικτο εσωτερικό του κριτή που υπονομεύει την καριέρα και την ψυχική του υγεία. Καθώς η εξαντλητική περιοδεία τον φθείρει, η απρόσμενη γνωριμία με τη Λάουρα του προσφέρει ειλικρινή επαφή και ελπίδα για σωτηρία.