Saving Art
Αντί να πει στον πεντάχρονο γιο του που μόλις διαγνώστηκε με λευχαιμία την αλήθεια, ο Μπράιαν λέει στον Άρθουρ ότι η χημειοθεραπεία θα του δώσει υπερδυνάμεις. Προσπαθώντας να κρατήσει και τους δυο τους αισιόδοξους, στοιχειώνεται από το ψέμα ενώ παλεύει για ελπίδα. Εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα.