Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
Μέσα από αδημοσίευτο αρχειακό υλικό και φρέσκια ματιά, αυτό το ντοκιμαντέρ αποτυπώνει ένα οικείο πορτρέτο της Νταϊάνα, Πριγκίπισσας της Ουαλίας. Συνθέτει τη ζωή μιας από τις πιο εμβληματικές μορφές του 20ού αιώνα, προσφέροντας μια νέα οπτική για τη γυναίκα που γοήτευσε τον κόσμο και άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στην ιστορία.