Βασίλισσα Ελισάβετ Β': Γαλαζοαίματη Ζωή - Ειδική Έκδοση του 20/20
Μια ματιά στη ζωή και την παρακαταθήκη της βασίλισσας Ελισάβετ Β' μετά τον θάνατο της μακροβιότερης μονάρχη της Βρετανίας σε ηλικία 96 ετών.