Αρκούδες
Μοιραστείτε έναν χρόνο από τη ζωή μιας αξιαγάπητης οικογένειας αρκούδων που μαθαίνουν να ζουν τη ζωή στο έπακρο. Με φόντο τη μαγευτική Αλάσκα, το ταξίδι καταγράφει τη μητέρα Σκάι καθώς διδάσκει στα δύο ευκολόπιστα μικρά της τα πιο σημαντικά μαθήματα της ζωής. Βγαίνοντας από τη χειμερία νάρκη, οι τρεις τους αντιμετωπίζουν το τσουχτερό κρύο και έναν συναρπαστικό -αλλά πολύ επικίνδυνο- εξωτερικό κόσμο.
Η Disneynature παρουσιάζει την ταινία «Αρκούδες», μια επική ιστορία που κόβει την ανάσα. Στην παρουσίαση ενός έτους από τη ζωή μιας πραγματικής οικογένειας αρκούδων, η μητέρα Σκάι διδάσκει στα δύο ευκολόπιστα μικρά της, την Άμπερ και τον Σκάουτ, τα πιο σημαντικά μαθήματα της ζωής. Με φόντο ένα μαγευτικό τοπίο στην Αλάσκα, το ταξίδι τους ξεκινά όταν τελειώνει ο χειμώνας. Βγαίνοντας από τη χειμερία νάρκη, οι τρεις τους αντιμετωπίζουν το τσουχτερό κρύο και έναν συναρπαστικό -αλλά πολύ επικίνδυνο- εξωτερικό κόσμο. Εκπληκτικά πλάνα καταγράφουν τη γρήγορη δράση και την αγωνία μιας αξιαγάπητης οικογένειας που μαθαίνει να ζει τη ζωή στο έπακρο σε ένα από τα τελευταία μεγάλα εδάφη άγριας φύσης του πλανήτη.