Ζώα της Κίνας
Ακολουθήστε τις ιστορίες τριών οικογενειών ζώων: μια στοργική μητέρα πάντα καθοδηγεί το μωρό της καθώς μεγαλώνει, ένας νεαρός χρυσός πίθηκος αισθάνεται εκτοπισμένος από τη νεογέννητη αδερφή του και μια μητέρα λεοπάρδαλη του χιονιού μεγαλώνει δύο μικρά σε ένα από τα πιο σκληρά περιβάλλοντα στη Γη. Με εκπληκτικές εικόνες που δεν έχουμε ξαναδεί, η ταινία μάς ταξιδεύει στο έδαφος της Κίνας, από τα παγωμένα βουνά στην καρδιά του δάσους μπαμπού.
Η Disneynature σάς μεταφέρει σε ένα επικό ταξίδι στην άγρια ​​φύση της Κίνας. Ακολουθήστε τις ιστορίες τριών οικογενειών ζώων: μια στοργική μητέρα πάντα καθοδηγεί το μωρό της καθώς μεγαλώνει, ένας νεαρός χρυσός πίθηκος αισθάνεται εκτοπισμένος από τη νεογέννητη αδερφή του και μια μητέρα λεοπάρδαλη του χιονιού μεγαλώνει δύο μικρά σε ένα από τα πιο σκληρά περιβάλλοντα στη Γη. Με εκπληκτικές εικόνες που δεν έχουμε ξαναδεί, η ταινία μάς ταξιδεύει στο έδαφος της Κίνας -από τα παγωμένα βουνά στην καρδιά του δάσους μπαμπού- στα φτερά γερανών της Μαντζουρίας, συνδέοντας αυτές τις εξαιρετικές ιστορίες μεταξύ τους.