Το Λιοντάρι της Αφρικής
Οι αναγνωρισμένοι ειδικοί της άγριας ζωής, η Έλμα και ο Άλφρεντ Μιλότ, πέρασαν τρία χρόνια στην Αφρική, κινηματογραφόντας τον κύκλο της ζωής ενός λιονταριού. Εξερευνούν τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα λιοντάρια και στα άλλα ζώα των αφρικανικών υψιπέδων.
Γυρισμένο στη σκιά του μεγαλοπρεπούς όρους Κιλιμάντζαρο, αυτή η διαχρονική και μαγευτική ταινία απαθανατίζει τα θεάματα και τους ήχους της περιοχής των αφρικανικών υψιπέδων και των κατοίκων τους. Ακολουθήστε μια οικογένεια λιονταριών στην εναλλαγή των εποχών, βιώστε την έξαψη του κυνηγιού, την οργή της φύσης σε μια αμμοθύελλα και την απίστευτη εισβολη των ακρίδων, καθώς και τη συγκινητική φροντίδα μιας λέαινας για τα παιχνιδιάρικα μικρά της. Ένα παγκοσμίως αγαπητό ντοκιμαντέρ.