Τα Φαντασματα Της Χαβρης
Σε ένα διαμέρισμα στη Χάβρη -το μεγάλο βιομηχανικό λιμάνι στη βορειοδυτική Γαλλία- ανακαλύπτεται ένα μουμιοποιημένο πτώμα μέσα σε μια καμινάδα. Η αστυνόμος Αριάν Σαλ αναλαμβάνει την έρευνα, μαζί με τον φίλο και συνάδελφό της Γκασπάρ Λεσάζ. Το μυστήριο πυκνώνει καθώς προσπαθούν να ταυτοποιήσουν τον νεκρό. Μια σεβαστή οικογένεια της περιοχής φαίνεται να συνδέεται με την υπόθεση.