Η ιστορία μια εξαίρετης καλλιτέχνιδας που μας παρουσιάζει ένα σημαντικό δίλημμα: κάποιες φωνές μάς προωθούν προς τα εμπρός και άλλες μας κρατούν πίσω, εμποδίζοντας την αλλαγή. Η Σάρα Μπαράς, μια από τις μεγαλύτερες χορεύτριες φλαμένκο στην ιστορία, εξετάζει αυτό το οικουμενικό δίλημμα μέσα από τη ζωή και το έργο της.