Το «Alalá» («ευτυχία» στη διάλεκτο Καλό) δείχνει το κοινωνικό πορτρέτο μιας δημοφιλούς γειτονιάς της Σεβίλλης, που εμφανίζεται μόνο στις σελίδες γεγονότων και που τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε έναν πολυπολιτισμικό χώρο. Παρ' όλες τις δυσκολίες που είχαν παλαιότερα οι κάτοικοι, ποτέ δεν έχασαν τη χαρά.