I Superbiker V - Split Second
Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η δόξα μπορεί να κριθεί σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτή η ταινία καταγράφει τη σεζόν του Βρετανικού Πρωταθλήματος Superbike του 2014, όπου σύγχρονοι μονομάχοι παρατάχθηκαν, γνωρίζοντας ότι μόνο ένας θα αναδειχθεί νικητής μέσα από τον έντονο και αδυσώπητο ανταγωνισμό.