I Superbiker 2 - The Showdown
Ξαναζήστε την καταιγιστική, γεμάτη αγωνία σεζόν του 2011 στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike. Αυτή η ταινία γεμάτη δράση αποτυπώνει την ένταση ρόδα με ρόδα, με αποκορύφωμα τον πιο συναρπαστικό τελικό αγώνα στην ιστορία του – αναμφισβήτητα τον πιο συναρπαστικό αγώνα μοτοσικλέτας όλων των εποχών, που κόβει την ανάσα.