Riding High
Ο Ντέιβ Μάντεϊ, διανομέας με μηχανή, ονειρεύεται να γίνει κασκαντέρ. Ο χρηματοδότης Μάρβιν Ρέιβενσντορφ προκαλεί να νικηθεί ο πρωταθλητής Τζούντας Σ. Τσάριοτ στο θανάσιμο άλμα "Devil's Leap". Ο Ντέιβ δέχεται. Μετά από προκριματικά, μένουν τρεις. Αντιμέτωποι με το χάσμα, θέλουν να φύγουν, αλλά το συμβόλαιο τούς αναγκάζει να αγωνιστούν.