A Single Life
Σε αυτήν την ταινία μικρού μήκους που προτάθηκε για Όσκαρ, ένα μυστηριώδες βινύλιο δίνει στην Πία τη δυνατότητα να ταξιδεύει στον χρόνο. Με κάθε στροφή του δίσκου, βιώνει ξεχωριστές στιγμές από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της.