Κινούμενα σχέδια, Ρομαντικό
Μια ιστορία αγάπης σε έναν κόσμο όπου οι πίνακες ζωγραφικής ζωντανεύουν. Ο καλλιτέχνης υποφέρει από κρίση δημιουργικότητας και χρειάζεται μια μούσα. Νιώθει μόνος και θέλει να βρει την αδελφή ψυχή του. Βλέπει μια αγγελία σε εφημερίδα σχετικά με μια "υπηρεσία ραντεβού" και αποφασίζει ότι είναι η τελευταία του ευκαιρία για να βρει την αγάπη.