Single Street
Μια σκληρή, ανύπαντρη καρδιοχειρουργός αναλογίζεται τις επιλογές της στη ζωή με κίνητρο την καριέρα της καθώς δένεται με τον νέο εύθυμο καλλιτέχνη γείτονά της.