The Secret Life of Jim
Ο Νικ προσπαθεί απεγνωσμένα να ζήσει άλλη μια αληθινή στιγμή με τον πατέρα του, τον Τζιμ, που πάσχει από Αλτσχάιμερ. Φοβάται, όμως, ότι ο χρόνος τους τελειώνει. Η ταινία εξερευνά τις δυσκολίες της αποκλειστικής φροντίδας, τη θλίψη και τη δύναμη της μουσικής να ξυπνά τις αναμνήσεις.