Umbrellas
Η εξάχρονη Κίνα ζει σε έναν μακρινό τόπο όπου η βροχή δεν σταματά ποτέ. Περνά τις μέρες της παίζοντας με το σκυλάκι της, τη Νάνα, και η γενειάδα του πατέρα της είναι η ομπρέλα που την προστατεύει από τη βροχή. Η Κίνα τρέμει τη βροχή, αλλά όταν η Νάνα εξαφανίζεται, πρέπει να αντιμετωπίσει τον φόβο της για να βρει τον χαμένο της σκύλο.