Η Μπλε Ομπρέλα
Μέσα στη βροχή σε μια πόλη που τραγουδάει, δύο ομπρέλες, μία μπλε, μία όχι, ερωτεύονται αιώνια στην «Μπλε Ομπρέλα».
Είναι άλλη μια βραδινή μετακίνηση μέχρι να αρχίσει να πέφτει η βροχή, και η πόλη ζωντανεύει με τον ήχο των σωλήνων της βροχής που στάζουν, το σφύριγμα από τις τέντες και τις υδρορροές. Και στη μέση, δύο ομπρέλες, μία μπλε, μία όχι, ερωτεύονται αιώνια.