Corsa De L'ora, La
Το L’Ora, το περιοδικό του Παλέρμο, κατά τη διάρκεια του εικοστού έτους της ηγεσίας του Νίστικο: διανοούμενοι στην υπηρεσία της μάχης ενάντια στη μαφία. Σήμερα, όπως και χθες, το μέσο των λέξεων ενάντια στις καταχρήσεις εξουσίας και τις επιθέσεις στη δημοκρατία.