Amores Cobardes, Los
Η Έβα, μια νέα και ανεξάρτητη γυναίκα, επιστρέφει στη Μάλαγα (Ισπανία) για να περάσει τις καλοκαιρινές διακοπές. Εκεί συναντά τη μητέρα της και την Γκέμα, την καλύτερή της φίλη. Αυτό που δεν περιμένει είναι να συναντήσει ξανά τον Ρούμπεν, τον παλιό της καλύτερο φίλο, με τον οποίο δεν είχε καμία επαφή από τότε που εκείνος διέκοψε όλες τις σχέσεις μαζί της απροσδόκητα.